Tuesday, January 01, 2008

Sukaneka semasa Mesyuarat SKT PKU di Melaka


zarif posing bersama pelampung kataknya...

aksi dr. zul semasa memasukkan gelung ke dalam botol








Nie adalah antara suasana semasa sukaneka berlangsung semasa Mesyuarat SKT PKU di Everly Resort Hotel, Melaka. Mesyuarat tu berlangsung dari 30 Nov - 2 Dis 2007. Suami dan anak aku pastilah ikut sekali..itu yang best. zarif dah tentu hepi pasal dia boleh swimming kat kolam. Masa sukaneka nie berlangsung berlakunya tragedi yang paling aku tak suka tapi dah terjadi pun. bebudak seusia zarif pun ada games iaitu baling bola di antara ibu dan anak. zarif baling bola dah betul tapi bila aku tak dapat tangkap, aku pun tunduk nak amik bola tetiba dia boleh peluk aku dari belakang sambil nangis jadi aku pun boleh jatuh terduduk dan SAKITTT yang amat sangat..memula aku ingat biasa je, tapi aku rasa terseliuh yang amat sangat..yang menyebabkan aku terpaksa jalan terhincut2 dan kena bandage..dan memaksa ketua aku terpaksa bagi mc sehari selepas balik dari melaka..tak pernah aku sakit mcam nie..inilah pertama kali..terasa benar sakitnya..diaorang cakap mungkin aku berdiri di kawasan permukaan pantai yang tak rata..tu bila jatuh tu terseliuh..berhari2 gak lah..menyebabkan aku pun kena sembahyang duduk...but now keadaan dah pulih..dah normal dah..dah boleh berlari pun..heheh..apapun masa sukaneka tu walaupun zarif tak berjaya tapi still dia dapat hadiah..dapat hadiah pelampung katak...hehehe.













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...