Friday, June 13, 2008

Happy Father's Day..

This Sunday-15 Jun 2008 is Father's Day..Aku pun tak tau nak buat apa for this coming father's day..but i want to treat my father, Abdul Latip bin Abdul Kadir..Kalau nak citer pasal abah nie memang banyak..sedari awal abah adalah idola aku dan mungkin adik beradik aku..mungkin terlalu banyak sifat positif dalam diri abah membuatkan masa baru2 kawin, aku dah membandingkan suami n abah..tulah masalahnya..tapi lama kelamaan semuanya makin ok..suami pun makin faham..yelah..aku dah duduk membesar ngan abah lama tuu..walaupun aku tak memiliki semua ciri2 positif dalam diri abah, tapi sikit sebanyak tu adalah..lagipun aku anak sulung..pasti abah nak aku kuat mcam dia..tapi aku nie perempuan..heheh..the best thing tentang abah..dia memang rajin..rajin sangat..positif..sentiasa berkeyakinan, healthy, jenis jaga kesihatan, suka bercerita, tegas dan mcam2 lagi lah..setakat kena marah ngan abah tu perkara biasalah..mana ada anak tak kena marah kan..tapi kalau tak kena marah takder citer kan, takderlah kenangan..aku memang suka memories..walaupun aku ada kenangan pahit ngan abah, tapi aku tak pernah berdendam..benda tu semua dah berlalu..apa yang abah buat dan usaha untuk aku dan adik beradik semata-mata nak jadikan kami semua manusia berguna..selagi aku masih hidup aku akan cuba buat yang terbaik untuk membahagiakan abah dan juga mak.."ABAH..thanks for everything..you mean everything to me.."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...