Saturday, August 23, 2008

Pesta Flora kat Johor Bahru-26/7/08



26 Julai 2008 berlangsung Pesta Flora kat Johor Bahru..kebetulan aku memang plan nak g jb, tapi aku g hari Ahad 27/7/08..g jb pasal nak shopping jer..(boleh gitu?ehehe..sebenarnya rindu dah lama tak g jb) so amik kesempatan g jb ke jusco aeon..nak tambahkan lagi koleksi baju pregnant nak bawak g kerja..maklumlah masa pregnantkan zarif dulu aku tak kerja so takder hal sangat, tapi nie aku dah kerja so kena adalah koleksi baju untuk tukar2 kan..pas dah balik dari beli barang2 terus kitaorang g danga bay..kat situ lah letaknya keta2 berhias tu..pasal dihias dari bunga jadi letaknya dalam tempat yang ber'aircond'..first time aku g pesta flora..memang cantik keta2 tu..yang pastinya keta dari Terengganu jadi Juara tapi memang layak pun pasal lawa..keta dari Johor tak baper sangat lah..huhuhu.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...