Sunday, August 24, 2008

Mak abah dah balik umrah - 16/8/08


Alhamdulillah, mak abah dah selamat balik dari umrah pada hari yang sama ngan majlis kawin lina tuh..heheh..so tau jelah penat ke tak aku and abang on the same day..dalam pada aku sibuk2 ngan majlis kawin lina, aku tak lupa call adik2 aku asik tanya mak abah dah sampai lum? rindunya pada diaorang tak terkata..so penat masa majlis tu aku tolak tepi sampai malam aku tunggu diaorang balik..alhamdulillah bila nengok keadaan mak jauh lebih baik dari masa mak g haji..pasal mak nie ada masalah kesihatan paru2 tambah lagi bila dia kena batuk..tapi kali nie mak jauh lebih sihat..yang penting mak pun dah pencen, so kalau dia penat atau tak sihat, tak yah nak amik mc ke apa ke, mak boleh rehat kat umah puas2...kan mak? hehehehe...zarif and nasya lebih beruntung kali ini pasalnye banyak ole2 untuk diaorang..takperla, untuk cucu2 kesayangan..pada aku yang lebih penting bila nengok mak abah selamat balik dan sihat depan mata aku...itu lebih bermakna...i love my parents sooo muchhhh...i'allah ada rezeki aku harap dapat g umrah dan haji pada waktu muda dan dalam keadaan sihat..mudah2an..AMIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...