Friday, February 20, 2009

Cuti Tahun Baru Cina










Ok..all this pictures diambil semasa aku n family suamiku bercuti dan gathering di Kuala Lumpur sempena cuti tahun baru cina baru2 ni..sebelah mentua aku nie memang selalu gathering..setahun lebih kurang 2@3 kali kot..so disebabkan bulan Januari tuh ramai anak2 sedara dan anakku si zarif punyer harijadi, so kitaorang buat barbecue plus bday celebration sekali..jadi si zarif ni pun tumpang sekali..saja jer..walaupun majlis sebenar akan dibuat di umah mak aku pun..tapi bila dah berkumpul ramai2 ngan sedara ni best gak..especially zarif lah..mcam aku penah cakap, dia memang suka ngan cousin2 dia kat sini..walaupun semuanya dah besar2 tapi dia leh wat kawan2 mcam sebaya2 dia jer..yang bebudak dah besar tu pun melayan dia gak..cuba nengok kat gambar tu, zarif yang control pisau cake..plus mcam dia punye bday semata2..yang tuan empunya bday aritu langsung taknampak muka..sbb zarif dah control everything..i keep wondering why kids suka cake, suka nak potong cake,suka nak tiup lilin?..ermmm....
aku ada teka teki.."banyak2 lagu, lagu apa yang kalau kita @ sesiapa nyanyi, sedap ke atau tak sedap ke, tapi at the end lagu tu, mesti orang tepuk tangan...heheh..sapa terer cepatlah jawab..sapa jawab betul..nanti kita bagi coklat..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...