Tuesday, February 10, 2009

Cuti Thaipusam..

pose dulu sebelum keluar

ok..start berjalan..


tu nampak x? kaki meja yang zarif ingat kaki lembu..memula aku pun terpedaya gakk..

ok..hampir sampai..nak melintas surau..

orait..hampir sampai..nampak x keta myvi tuh? dekat kan..

sian zara..panas dia...

ok..dah selamat sampai..

"panaslah ibu.."

"kita kuat ibu..nengok kita angkat basikal.."

Yeay..semalam cuti umum thaipusam..so aku bercuti..best giler..disebabkan takder kerja nak buat, dan duit pun takder pasal tengah bulan..so berehat jerlah..and pagi semalam abang ajak g umah mak dia jalan kaki..maklumlah walaupun umah mak mentua aku n umah mak aku dekat sebelah jalan je tapi tak penah kitaorang jalan kaki..so sesekali exercise lah pulak..aku suka jer..leh diet...heheh..kebetulan pulak kak ogy baru balik dari indon, so dapat jumpa dia borak2 plus dapat ole2..hihihi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...