Monday, March 23, 2009

30 years old..







8/3/2009-Ahad
Setelah hampir 3 minggu, baru aku nak update pasal bday aku nie..hehehe..ok, now i'm 30 years old..i'm proud with my age..yes 30, no more 20's..ok? getting older..n ten more years i'm 40..ermm..ok..by the way aku pun tak paham bila ada sesetengah orang nak rahsiakan umur? apa ada ngan angka? tapi aku bangga..bangga ngan peningkatan umur..tapi dalam masa yang sama, peningkatan umur mengingatkan aku tanggungjawab yang hakiki..tanggungjawab pada Pencipta kita, so ia mengingatkan aku untuk terus berbuat baik dan melakukan yang wajib..aku pun manusia biasa, tak lari dari kelalaian, but i have my mom yang selalu ingatkan perkara2 yang tak sepatutnya aku lupa...i'allah aku cuba buat dan sentiasa nak buat yang terbaik..ok this bday mungkin yang ter'mewah' sikit..tak taulah naper..pasal 30 kot..hahaha..tapi abang yang buat n sediakan semua..dari malam 7/3/09 tu, aku, rai n family g makan2 kat Kenny Rogers BP Mall yang sedia maklum tak ramai orang..hehe..itu rai nye suggestion, kalau ikutkan aku nak makan kat Johnnys tapi mak aku takut tak halal..takperlah mak..so we all go KR..ok..baguslah, makanan sihat untuk berdiet..ayam yang dipanggang..so tomorrownya, my mom buatkan soto ayam (tq mak...:)my favourite...), n petangnya abang dah setkan jamuan makan2 di rumah mentuaku..(tq to all..), aku tak buat apa2, abang yang buatkan semua(tq hubby..) so aku cuma datang umah mentua bila semua dah sedia..(mengada kan..kata bday .:)) sekali bila aku nengok mkanan, giler banyakkk...nie mcam nak bagi 3o-50orang makan..tapi takper..rezeki..aku rasa happy sangat..bila orang2 yang tersayang ada kat depan mata..tak tau nak cakap per..happynyer bila nengok orang2 yang aku sayang makan sesama...best lah...it's the sweetest moment in my life..kalau ikutkan aku tak kisah pun nak ada jamuan2 nie, dah besar kan..tapi it's more family gathering..kira sambil menyelam minum air..i really love it..so a special tq goes to my hubby (i love ur gifts)..love u..tq to my lovely parents..tq mak (hadiah telekung tu sangat bermakna-i'allah takkan lupa buat yang wajib..), tq to my parents in law, tq to mak mentua gak..(kain yang diberi akan ku buat baju..), to my both sis in law and Lina-tq for the gifts, ..and to my lovely siblings and friends for all your special thoughts...tq so much...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...