Monday, March 02, 2009

Erm..nasib..

abg mengerah seluruh tenaga...penat oii..

paku yang cucuk tayar aku..heheh(kaler putih-kanan sekali tuh)

tangan kotor..aku sebahagian dari tenaga kerja..

nasib..budak2 tido..


Macam biasa rutin tiap minggu mesti balik umah mak..ahad malam baru balik pt raja..so as usual malam tadi pas sampai umah, mesti lah kemas2 and prepare baju budak2 nak dibawak ke taska soknya...so abang pulak mlm tadi g susun2 paper lama simpan dalam keta nak buat jual (recycle)..entah mcamana abang kata tayar keta aku dah pancit..alamak..nasib baik dia notice tu dalam pukul 10.30 malam..hmmm..by that time bebudak semua dah tdo..dahlah penat baru sampai...aku terus suh abang tukar..dan untuk meringankan penat abang, aku pun tolong sama..heheh..sumpah kalau tayar pancit, suh aku buat sorang2, tak mungkin berjaya kot..ehehe..and as abang agak..tayar masuk paku..ermm..nak wat camana kan..dan nasib baik lagi, jiran sebelah takder plak..plus bebudak tdo ngan amannya..so urusan menukar tayar berjalan ngan lancar dan jayanya...:)



2 comments:

  1. lain kali cek kete baik2'

    nasib baik kat umah.

    cute nya pose anak2 awk tu tidur.

    ReplyDelete
  2. tulah pasal..nasib baik sharul leh tukarkan..dan bebudak lak dah tdo ngan selamatnya..hihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...