Friday, December 26, 2008

Macam siput..




Zara suka tido mcam gambar di tengah2 tu (mcam siput kan..).Actually doc pakar tak galakkan baby tido meniarap, dulu2 bolehla, tapi skang nie dia kata takut bby berhenti bernafas..but then zara pulak bila tdo meniarap nie dia leh lena dengan tenang dan lama sikit..tapi aku pantaulah..kadang2 aku tengok gak dia bernafas ke tak, takut lak tetiba tak bernafas kang, naya la pulak..tapi alhamdulillah semuanya ok..bila dia tak selesa aku terus tdo kan dia cara biasa...

3 comments:

  1. weeii aku tgk gambo ni memikir la pesal la zarif ni mengada nak pakai mitten booties...
    skali tgk laaaa zara keeeee..muka sama giler esp kepala botakkkk haha..giler sama lawak ni aku gelak sorg2..
    mcm tgk zarif yg mengada2 pakai mitten seriessss..haha

    ReplyDelete
  2. hahahahahah betul la..ingtkan zarif rupanya zara..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...