Friday, December 26, 2008

Happy Birthday Abah....


gambar blur (yg penting zarif mesti ada..hehe)

Selamat hari lahir abah..abah dah 60 tahun pun..alhamdulillah masih dipanjangkan umur..walaupun 60 tapi masih nampak muda..hihihihi..yang penting setiap kali 26dis selepas tahun 2005 aku akan ingat bday abah bersama2 tragedi tsunami...ermm..by the way aku dah pun wish abah secara peribadi melalui sms tengah malam tadi..dan kebetulan pulak malam tadi abah leh masuk tdo pas kul 12 and kitaorang lak boleh tak tdo lagi..jadi kitaorang telah meletakkan hadiah kat ats katil abah..hehehe..tak lama pas tu aku dapat msg dari abah say tq..hehe..aku bagi abah hadiah simple jer..kasut jogging..pasal aku nak abah selalu sihat dan dijauhkan dari penyakit2 yang berbahaya..bila abah sihat, abah leh jaga mak sampai akhir hayat..AMIN..love u so much dad..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...