Thursday, January 01, 2009

It's 2009..

Salam tahun baru 2009 dan juga salam maal hijrah 1430..hari nie 1 Januari 2009 bersamaan dengan 4 Muharam 1430..Biasanya tahun baru akan disulami ngan azam2 yang baru..so do I...ok..sebenarnya banyak gak azam aku nie..azam tahun lepas pun aku dah lupa...tapi this year antara azam2 aku adalah;

  1. kalau boleh, nak tido awal supaya leh bangun pepagi (5.30pg ke atas..)
  2. kalau boleh, lebih rajin sediakan sarapan untuk suami dan anak2
  3. kalau boleh, nak masak nasi dan lauk sebelum g kerja...
  4. kalau boleh, nak lebih berjimat tahun nie..jangan boros..
  5. kalau boleh, nak luangkan masa yang berkualiti lebih untuk suami dan anak2
  6. kalau boleh, nak belajar masak dengan lebih lagi dan cuba untuk masak laksa johor..
  7. kalau boleh, nak amalkan hidup cara sihat tahun ini (lebihkan makan sayur2 n buah2an serta bersenam)
sebenarnya banyak giler azam aku..tapi paling penting biarlah aku praktikkan..setakat tulis ngan cakap je tak memadai...kata orang cakap berdegar2..biarlah aku buktikan dulu k...baru aku puas ati..kalau aku cakap kat abang pun..paling tidak abang akan kata..'ermm..' so..i'll prove it to u ok..cuma aku berharap dan berdoa supaya tahun nie akan jadik tahun yang cemerlang untuk aku dan juga seluruh ahli keluarga aku..didoakan supaya dijauhkan dari segala bencana mahupun segala penyakit berbahaya..i just want to live in a happy family...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...