Saturday, January 10, 2009

Back to normal..


Yea..aku dah balik ke parit raja semula..back to normal..masa memula ke umah mak pertengahan november lalu 3 orang and now balik ke umah dah 4 orang..alhamdulillah..puas rasa balik umah sendiri..alhamdulillah zara pun ok takder masalah..zara leh tdo lama kat sana, maybe pepagi kat sana sejuk kot..dia rasa selesa..dia boleh tdo lama dan memudahkan aku nak wat kerja2 surirumah..abang pun dah stat keja pagi..so everything adjustable..so aku rasa by the time aku naik kerja aku boleh cope everything..cuma as kak suria cakap before this..i need supplement..yup..pasalnya right now nie aku lum naik kerja lagi plus aku lum menjalankan 'tanggungjawab' sebagai isteri lagi...so bila wat2 kerja umah aku leh berehat2, tdo2 jap..sok kalau aku dah naik keja..mcamana? so i need supplement untuk mengekalkan stamina dan kecergasan aku..hehehehe..

4 comments:

  1. Uda, Rumahku Syurgaku....bestnya dapat berkumpul sesama anak2 dan suami.

    Hehehe nak jadi ibu yg superb perlu ada tenagakan. Terpulang pd individu nak yg moden atau trditional.
    K.linda lebih terarah kepada jamu sbb dah amalkan sejak zaman anak dara lagi.

    ReplyDelete
  2. ko minum pearl kacip fatimah..pastu ko rasa cergas jekk..

    ReplyDelete
  3. pearl kacip fatimah busuk.
    yg tin tuh eh.
    aku pernah raser dulu.

    ReplyDelete
  4. kak linda:jamu apa kak linda makan? kita pun tak pasti lagi nak makan apa..tgh survey2 lagi..

    mai n rai: aku memang minum pearl kacip fatimah tu..sedap..mana ada busuk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...