Sunday, January 11, 2009

Boleh ke?


Ok..of course semua orang tau pun nie alat timbang berat kan..haha..ok..yup..aku baru beli semalam kat guardian jer..and aku saja pilih color pink terang..abang pun terkejut..naper kaler nie..pasal aku saja nak biar nampak terang dan biar aku, abang n zarif akan teruja untuk menimbang berat...actually aku target nak 45kg..kalau boleh lah...boleh ke ek? tahun lepas, azam aku pun nak turunkan sampai 45kg, abis satu opis aku tau azam aku tuh..tapi hampeh...bukan kurang..mengandung lagi adalah..hahaha..and now berat aku kembali normal 50..but i wish 45 mcam berat b4 kawin..i'allah aku cuba...and untuk abang yang berat dah cecah......tu kan..apa lagi...and to zarif gak yang berat dah tak seimbang ngan umur tuh...harus dikuruskan..hehehe..untuk menambahkan lagi keazaman untuk mengurangkan berat badan nie, kami dah berpakat untuk buat contest..hehe..dalam sebulan sapa dapat turunkan 1kg (paling minimum lah, kalau banyak lagi baguslahh..)akan dapat hadiah..mudah2an usaha murni kami nie akan mendapat hasil yang menakjubkan...:) boleh ke? i'allah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...