Wednesday, October 28, 2009

Kenapa lama tak update?

Kenapa? sebab zara warded lagi di HBP pada 8/10 hinggalah 12/10/2009..uhh..sangat mencabar dan sangat tragik.kenapa di warded? pasal demam panas akibat jangkitan kuman..plus aritu mcam ada sawan sikit tapi dr kata tak jelas resultnya..yelah zara pun bukan sawan yang kritikal cuma kata mak dia kaku dan mcam takder respon je time kejadian tuh..adus..aku mmg tak leh lupa that moment..kalau boleh tak nak ingat langsung..pasal bila yana call aku cakap zara dah biru dan tak respon apa2..aku dah cuak..dalam kereta dari pt raja ke umah mak aku cuma diam jer..fikiran dah bukan2..nak nangis ke tak, aku pun tak tau..aku cuma diam dan berdoa je..just think positif tapi dalam masa yang sama aku tak ready nak dengar anything berita buruk..huhuhu..dalam masa on the way tu aku dah suruh yana call ambulan dulu..on the way ke hospital, aku, mak n zara naik ambulan..aku dah agak zara akan admit pasal mmg dia demam panas..sampai kat hospital pun dah 40 darjah..tinggi tuh..so kesimpulannya zara mmg kena duduk wad selama 5 hari 4 malam..nasiblah before this aku mmg dah penah duduk hospital..so kali nie aku dah mcam expert kot..dah tak kekok mcam pertama kali zara admit..zara ditempatkan dalam wad yang kebanyakan budak2nya mmg ada penyakit sawan..alhamdulillah berkat doa dan juga hasil rawatan doktor2, doktor2 pakar di wad kanak-kanak hospital batu pahat akhirnya zara kembali sihat..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...