Wednesday, October 28, 2009

Selamat Ulangtahun sayanggg...(ikut versi lagu imran ajmain)


Salam kembali setelah aku menyepi agak lama..huhu..later akan diceritakan..by the way hari ni entry khas ini ditujukan buat suami tersayang En. Shahrul Faizal bin Jaafar..ok, kalau baca entry nie dan kedengaran agak jiwang sori lah..actually aku nie bukan lah romantik maupun jiwang orangnya..huhuhu..Selamat Hari Lahir @ Happy Birthday to u abang..b doakan semoga abang panjang umur n murah rezeki dan menjadi pelindung yang baik dan bertanggungjawab kepada kami sekeluarga & moga Tuhan berikan kesihatan yang baik sentiasa..huhuhuh...:) Tahun ni no surprise present dari aku..aku dah bagi pun last wk dan abang pun dah selamat pakai..hehehe..
Umur abang? 32 tahun dahh..dah 2 anak pun..tapi kan semua cikgu2 sekolah ingat dia bujang lagi n tak percaya dia dah ada anak..iyerr ker? hmmm..tak kisahlah..aku ok je..:) Love u..

p/s-pagi nie zarif tanya aku 'hari nie bday abah eh? kenapa abah sekolah?' ler..aku jawab balik 'abis tu takkan nak cuti lak.'huhuhu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...