Friday, April 04, 2008

Makan-makan kat umah mak

zarif with nasya

kek spiderman untuk zarif



cuba cari mana zarif? hehe

my friends

 
Birthday zarif tahun nie buat kat umah mak..kali ni mai tolong sponsor untuk buat majlis zarif..apa yang ada di majlis kira oklah..aku bersyukur seadanya walaupun ada masalah teknikal sikit mai tertinggal barang2 untuk majlis nie..tapi aku tak kisah..nie kira majlis besar untuk zarif lah walaupun tak sebesar mana..tapi aku happy..paling penting my FIL and MIL dapat datang..ipar dan biras aku datang..makcik and cousin serta jiran terpilih dapat datang..tu semua dah buat aku hepi..hehehe.dan paling best gak..kawan2 aku yang terpilih pun dapat datang..memang suka sangat..mana makanan yang tak abis tu anggaplah aku sedekah..paling penting zarif hepi..apapun nak ucapkan terima kasihlah pada mai yang sanggup bersusah payah untuk majlis nie dan buat zarif hepi..tq pada mak & abah sanggup bagi ruang kat umah untuk majlis..tq pada semua yang datang and tq pada sesiapa yang bagi hadiah & tq pada sesiapa yang menaja apa saja (mkanan dll..)..as long as zarif hepi..i'm happy too.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...