Monday, April 07, 2008

stress...rilekss k..

erm..aku pun tak tau..stress? actually aku nie jarang stress..tak reti pun nak stress2 nie..cuma yang membingungkan aku dah hampir 3 minggu tak datang period..tak taulah naper..selalunya tak pernah lewat datang..aku pun dah confuse. bila buat test dah 4 kali dah semuanya NEGATIF..kalau ada best gak..and then aku mintak advice mak..and mak pun dah tanyakan pakar dia and jawapannya adalah 'DR. PAKAR KATA JANGAN STRESS. ITU DELAYED MENSES. JANGAN STRESS. BUAT RELAX JER..' erm..oklah..aku pun malas nak pk..biarlah..nak period ke taknak ker..biarlah..as long as takder penyakit yang teruk..tapi kalau pregnant best gak..zarif pun dah besar...lagipun rindu nak ada baby lagi..aku pun tak merancang tapi lum ada REZEKI lagi..takper..rileks..rilekss.....apapun aku tumpang happy bila best friend aku dah pregnant..congratulation is...jaga bebaik k...

1 comment:

  1. uda, kita da dpat detect awak.hehe..so apalagi..

    kita pun pernah dulu period lambat.padahal x stress apapun cuma cuaca je panas.

    xpe, usaha lagi ye utk 2nd bby..xpon saing kita la nxt year!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...