Friday, April 04, 2008

Yeah..akhirnya dapat gak...



Hari Keluarga UTHM telah berlangsung pada 02/02/2008..nie 1st time aku datang family day nie..hepi gaklah..dapatlah berkenalan ngan kengkawan baru, jumpa kengkawan yang lama tak jumpa walaupun kerja satu universiti..ramai yang datang pasal semuanya nak tunggu hadiah cabutan bertuah..nengoklah sapa yang bertuah pasal hadiahnya memang best2..aku pun penat gaklah tunggu sampai ke tengahari..agak2 sampai kul 1 mcam tak naik je nombor aku, aku dah boring..dah tahap lepak dah..su awal2 dah balik, pasal dia dah menang cabutan bertuah..jeles gak.hehe.aku cakap kat hubby "jomlah balik..tunggu2 pun watper..buang masa je kalau nombor tak naik..mungkin bukan rezeki.."(dengan nada kecewa) tapi sebelum balik aku sempat pesan kat asrol "kalau nombor akak naik, tolong amikkan eh" (masih mengharap lagi tuh..) sampai umah..aku dah lepak..baring2 jap..pastu tertido..tetiba aku tersedar ada msg kat hp, ina bagi -"uda, no kau naik..kau dapat dapur gas" mcam tak caya je..naper lah aku takder kat sana..tulah tak sabar..kalau sikit lagi sabar kan best..glamer sikit amik hadiah..apapun thanx asrol tolong amikkan hadiah..syukur alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...