Friday, April 11, 2008

Dah sah dah...

semalam aku cuti sesaja..lagipun rasa mcam tak best je badan aku..aku tak antar zarif ke taska..biar dia tinggal ngan aku je..tetiba rasa mcam nak spend time ngan dia..nengok cd transformers ngan dia, main kaler2 ngan dia..rasa best sangat. Nak masak tapi terasa malas pulak..pasal badan mcam tak best..petang baru aku masak.
hari nie aku naik kerja dan kat atas meja ada surat untuk aku..heheh..surat pengesahan jawatan..akhirnya..aku disahkan dalam jawatan pada 28/3/2008..bestnya..bila dah sah barulah rasa puas...diam tak diam hampir 3 tahun aku bekerja..16/5 nanti genaplah tiga tahun aku kerja kat uthm..baru lagi..hijau lagi pengalaman..i'allah tahun depan aku nak amik ptk..nak meningkatkan pengetahuan di samping membaiki tahap kerjaya aku..so dari sekarang aku kena belajar....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...