Tuesday, May 27, 2008

1st check up pregnancy..

Semalam 26/5/2008 aku telah pergi ke klinik desa pt. jelutong parit raja untuk buat buku merah (kalau refer ke hospital kerajaan memang kena ada buku nie..)..my hubby and my little one si zarif lah yang menemankan aku..heheh.tak ramai orang sangat pun kat klinik jelutong nie..tu yang best..tapi nurse2 kat situ semua budak2 pelatih..apapun semuanya ok..yang tak ok dan mcam aku dah boleh agak..urin aku ada albumin (as usual sama seperti 1st pregnancy) dan hb aku kali ni rendah..tapi taklah teruk sangat 10.9 jer..hihihih.tapi aku ok jer..so appointment aku seterusnya pada 11 jun kat klinik kesihatan parit raja..cumanya kan..bila kat kawasan kampung nie mcam kekok sikitlah...ada makcik tu bila nak balik siap salam2 semua walaupun dia tak berbual ataupun tak kenal..(memang budaya yang bagus..) TAPI bila time aku nak balik laju je aku melangkah keluar..hehehe. sampai hubby pun tanya " tak salam2 ke?" aku siap jawab "kena ke? lagipun tak kenal lah.."(patut ke aku?ermm..memang tak patut..pas nie kena berubah..hehehe). Kesimpulannya kita patut berbudi bahasa tak kira kita kenal orang atau tak..ok?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...