Thursday, May 15, 2008

I'm so happy..

i'm so happy because i'm going to have a baby..hehe. sebenarnya bila dah tak datang period hampir 2 bulan aku dah suspek but bila mak kata delay menses aku pun ok lah..pasalnya bila aku check sendiri hampir 4 kali semua negatif jadi aku pun tak yakin yang aku pregnant..after aku check di Pusat Kesihatan tempat kerja aku sendiri, barulah boleh disahkan secara benar dan yakin..hehe..apalagi aku boleh kata melainkan rasa syukur..actually aku memang harap by next year aku pregnant lagi tapi rezeki datang awal dan aku terima dengan rasa gembira..memang gembira sangat memandangkan zarif pun dah 3 tahun lebih..dah memang patut ada adik pun..aku pun dah start pandang2 baju baby and maternity wear..tak sabar rasanya..harapan- semoga kandungan nie akan berada dalam keadaan yang baik, sihat dan sempurna..AMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...