Friday, May 30, 2008

Mother's Day di Katerina Hotel









Happy Mother's Day (13 Mei 2008)..baru nak update nie..hihi..actually semua plan tak dirancang dan secara tiba-tiba je..bukan aku yang plan tapi abah..so aku just ikut jer..apapun ianya sangat menarik..makanan sangat banyak dan aku rasa sangat berbaloi..memang puaslah, tapi disebabkan perut kecik jadi aku makan agak-agak jer..zarif tu kira 1st time lah menjejakkan kaki di Katerina nie..sambutan hari ibu kat Katerina nie ada program bukan setakat makan-makan jer..ada tarian, ada mcam-mcam persembahan lah..cumanya biasalah ramai cina dari melayu..kalau nak ikutkan program nie berlangsung dari kul 12 tgh sampai kul 3ptg..ada cabutan bertuah lagi..cumanya si zarif mana lah boleh tahan duduk lama2..pas makan tu dia dah sibuk nak balik..so kitaorang bertahan sampai kul 2 ptg je..tapi kira oklah janji puas makan..yang pasti bila buat kat Katerina nie teringat time praktikal tahun 2001..and then masa majlis nie aku leh terserempak ngan shirley bahagian sales tu..huhu..kerja lagi dia kat situ..baguslah..apapun everything is good..and to mak.."i do love you forever and ever..selagi kak uda hidup ,kak uda akan buat yang terbaik untuk mak ...thanks for everything mak..mak dah buat mcam2 untuk kak uda..rasanya tak terbalas segalanya..and you are the one for me..ever and ever..."






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...