Monday, September 15, 2008

Hai..

Diam tak diam dah 15 hari kita berpuasa..sekejap ajer masa tu berjalan..pejam celik..pejam celik dah nak raya pun..aku pun tak tau apa persiapan yang aku buat..yang aku tau kali nie aku tak beria sangat memandangkan aku pun mengandung 7 bulan dah skang nie..tapi untuk zarif, aku dan suami dah settlekan sejak 2minggu lepas..so after this no more for him..hehehe..abang pun aku nengok mcam biasa jer..tak beria sangat pun..lagi lah aku nie..yang paling penting bersederhana seadanya..lagipun dalam keadaan skang nie kena lebih berfikiran positif untuk menghadapi saat2 bersalin nanti..walaupun aku dah ada pengalaman bersalin normal anak pertama tapi rasa takut tu tetap ada..tambah lagi masa scan haritu doc kata uri aku kat bawah..so week 31 nanti nak scan lagi nak nengok samaada uri dah bergerak ke atas lum..if not aku kena operate..hmmm..lagilah menakutkann..so aku kena bersedia dengan apa saja kemungkinan..banyak gak aku pikirkan..mcamana agaknya bila dah ada anak 2 nanti? boleh ker aku nak bahagikan masa antara anak2 dan suami..? harap2 aku ada kekuatan dan ketabahan dalam menjalani kehidupan serta cabaran pada masa akan datang....:)

4 comments:

  1. wahhh. cun template baru. i likeeee3

    ReplyDelete
  2. Uda,

    Normal bg ibu mngandung pikir macam2..kekadang tu mengarut pun ada..apapun tumpang seronok baca hubby awk banyak membantu dan beri sokongan.

    ReplyDelete
  3. kak linda: tulah kan...bila pregnant nie mcam2 kita pk, suka baca citer awak ngan family awak..harap2 dapat banyak ilmu dari orang berpengalaman mcam awak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...