Monday, September 29, 2008

Salam Aidilfitri..

Hari nie dah 29 September 2008, bersamaan 29 Ramadhan 1429..i'allah 2 hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri..Saat aku tulis blog nie kat UTHM nie dah sunyi sepi dah..ramai orang dah start bercuti..aku pun kerja gak arini, tapi tetiba officemate aku nie mintak half day kat doc untuk kita 2 orang..huhuhu..nasib baiklah doc bagi..yelah keadaan sunyi sepi..student pun dah takder dah..semua dah balik kampung.sebenarnya aku tak kisah pun nak half day ke tak arini, tapinya doc dah bagi kan, aku ok jer..lagipun dari pagi tadi aku dah terpikir banyak lagi kerja aku tak settle..walaupun umah mak n mentua aku setakat 15 minit je dari umah aku..tapinya preparation tetap sama macam orang nak balik ke Kedah dan lain2..hehehe.tambah2 lagi aku nak kena g KL raya keempat nanti..so aku kena siapkan segala persiapan bebaik..nie pun tudung raya aku lum beli lagi, i'allah kalau sempat aku roundlah arini..apapun sempena Hari Raya nie, aku nak ucapkan;
Selamat Hari Raya Aidilfitri
&
Maaf Zahir Batin
Semoga semua selamat di dalam perjalanan pergi dan balik dan sentiasa ingatlah orang2 yang tersayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...