Friday, September 05, 2008

Another wedding..


Ok..kali nie nye wedding adalah di antara Datin Norazlina Redzuan dan Dato' Yusof..sebenarnya husband Alin nie adalah sepupu pada suami aku..kira sedara rapat lah..mak Dato' nie ngan mak mentua aku adik beradik..rasanya dah hampir 5 tahun kawin, aku tak penah nengok sepupu suami aku nie sampailah gambar dia kuar kat paper bila nak kawin ngan si Alin nie..majlis sebelah pihak lelaki nie diadakan pada Jumaat lepas (29/8/08) kat Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur..aku tak g pun wedding nie pasal malas disebabkan keadaan diri aku..lagi satu majlis nie kat Hotel dan dah diinform awal2 budak2 tak dibenarkan datang..lagi aku malas nak g..so abang jelah g di samping keluarganya..lagipun aku nie pemalas sikit bab protokol2 nie..lagipun kalau aku datang ke tak, majlis tetap akan berlangsung dengan jayanya..hehehehe..so far mengikut kata abang, majlis berjalan dengan lancar..so hopefully berkekalan hingga ke akhir hayat..

2 comments:

  1. uda, sama la muka syahrul dgn dato' tuh.ada tokoh nampaknya..hehe..

    mmg malas kan kalu kena p majlis yg formal dan penuh protokol.

    ReplyDelete
  2. hehehe..sama ke kak suria? masuk awak, dah 3 orang cakap muka dia sama..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...