Tuesday, September 29, 2009

Setia pada yang satu


Macam jiwang je title aku - setia pada yang satu..:) dah lama aku nak tulis entry nie..nak menunjukkan rasa sayang aku pada DiGi..hehehe..boleh ker? aku tau orang lain pun pengguna setia gak pada line masing2..
Naper DiGi?
Pasal abang lah..dia yang belikan aku prepaid digi..ingat lagi masa awal2 couple ngan dia..dia bagi aku simpack digi..time awal2 dulu masa akhir 99 ke awal 2000, harga simpack mahal..beratus tuh, tak mcam sekarang, semua harga simpack dah murah, bawah 10rm lagi..time awal2 dulu, Maxis,TMTouch ngan Celcom antara yang popular la..sian kat DiGi..:( kira sapa pakai digi tu mcam loko lah..hehehe..abang pun sama, dia bagi aku digi tapi dia sendiri pakai Celcom..
So, bila orang dah belikan kita simpack DiGi tu, aku terimalah..walau apa pun orang kata..takder line lah..apa lah..tak best lah..tapi aku masih setia..:) sehingga kini..
Bayangkan dalam family aku jer, aku sorang je yang guna 016..dulu kat opis lama aku, pun aku sorang je guna 016..semua orang gelak2kan aku..tapi aku tak peduli..ada banyak sebab kenapa aku setia..pasal digi sangat menghargai pelanggannya..bila rajin topup maka banyaklah bonus yang aku dapat..nak2 lagi time belajar dulu, tengah2 sengkek tak mampu nak topup tetiba aku dapat bonus prepaid 100rm..sapa tak suka?? giler sakan bergayut...
Motifnya di sini-aku rasa aku antara pengguna digi yang terawal dan masih dan cukup setia sehingga kini walaupun hanya prepaid sahaja..so DiGi takder ke nak bagi reward yang lebih berharga untuk para pelanggan yang sangat setia menyokongnya? hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...