Wednesday, September 09, 2009

Tetiba rasa banyak lum settle...

  1. Langsir raya lum basuh..(tengah pakai lagi kat umah nie), bila nak basuh? ahad depan dah raya..huhu..
  2. Kuih2 raya lum beli lagi..at least kena lah beli kan..1 @ 2 jenis..
  3. Kerepek2 yang major pun lum beli lagi..
  4. Karpet utama dah basuh tapi lum amik kat kedai
  5. Rumah totally belum kemas betul2 untuk raya nie...
  6. Bunga2 perlu beli ke? aku tak minat bunga pun..
  7. Baju raya aku? lum amik kat kedai lagi niee..tudung raya pun lum beli lagi..
  8. Baju kurung zara lum beli lagi..
  9. Bajet untuk duit raya dah listed, by next week dah leh tukar kat bank
  10. Bekas2 nak letak kuih, by next wk leh amik dari umah mak..hehehe..
Jadi apa sebenarnya yang aku dah buat untuk raya nie? hehehe..mcam takder apa jer..biar betul..nampaknya mcam next week kena amik cuti gak lah..aku suka kemas umah last minit..baru nampak segar dan cantik..nak vacum, nak lap habuk2, sesawang lagi, nak adjust ngan alih2kan perabot lagi..wahhh..kaget aku nie...tetiba rasa cam nak demam lak..hahahaha..

alamak, lum settle jugak nak balas masak untuk mengunjung..waaaa..tolongggg..



3 comments:

  1. ngaji..alhamdulillah..buat amal takleh kecoh2 nanti orang kata riak..

    ReplyDelete
  2. Uda semalam adalah ari jadi Aisya Zahra Bti Akhdiat yang ke 5 dan wedding aniversiri Akhdiat dan Kartini yang ke 10 ... best yee.. baca blog awak baru mak e ingat aniverseri Diat tu..
    Nak buat sirap bandong ada tak sirap, susu cair dan aiskrim soda,,dan cincau...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...