Tuesday, July 29, 2008

Aku suka...


 
Yup..it's durian..hehehe..nie durian yang datangnya dari kebun bapa mentuaku..actually aku nie takderlah fanatik kat durian..paling banyak pun aku leh makan 2 ulas jer..tapi tak taulah musim durian kali nie..heheh..ataupun kali nie aku pregnant, maka minat aku terhadap durian nie lain mcam pulak..tapi takderlah aku menghabiskan sebiji..kongsi dengan suami aku lah, ingat zarif tak layan, rupanya makan gak tapi taklah banyak..setakat wat rasa2 jer..sedapnya tak terkira..hehehehe..tapi aku pun berjaga2 lah tak makan banyak sangat pasal aku mengandung kan, takut ada kesan apa2 lak nanti..tapi musim buah kali nie boleh dikatakan agak hebat gak, bukan durian je aku makan, manggis, rambutan semua pun aku belasah..especially manggis lah..and then bila dah kata musim durian nie, sana sini pun semua durian, serawa durian lah, gula durianlah, pengat durian, cekodok durian..semua pun berasaskan durian..hehe.semua pun aku rasa..hujung minggu lepas balik kesang pun makan durian lagi..wah..jangan sok anak dalam perut nie gila durian pulak..hehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...