Friday, July 04, 2008

Game hijau..




Nie cerita yang aku nak kongsi ngan semua..last 2 week, si zarif nie ikutlah ayah dia g pasar malam kat pesta bp..tapi aku tak turun pun..aku cuma duduk kat keta je pasal tak larat..bila diorang dah abis beli barang, si zarif pun cakap kat aku.."ibu, yip nak beli game ijau, tapi abah tak bagi.."..aku yang tak turun nie terpinga2lah..apa lah game ijau tu..bila tanya suami dia pun tak tau game apa yang si zarif nak..hampir seminggu dia asiklah sebut game ijau..game ijau..bila dia nangis ke apa ke, aku pujuk dia cakap "ok yip, nanti g pasar kita beli game ijau k.." so last week nie kitaorang pun g lah pasar malam..nak tau gak game ijau apa yang dia nak...AND AS SHOWN IN THE PICTURE ABOVE..tulah game ijaunya..hahaha..brick game rupanya..tapi nie brick game jumbo punye..sabor jelah..terbang 12rm aku..takperlah...untuk zarif jer..aku pun tak tau nak main mcamana..janji dia senyap dari menuntut jer..hahah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...