Tuesday, July 15, 2008

Rumah..

Aku akan pindah rumahh..erm..tulah selagi takder umah sendiri beginilah nasib diri..hihi.i'allah ada rezeki akan ku beli..sapa taknak ada umah sendiri kan, lagi senang tambahan lagi aku memang suka kemas umah..ok back to the story..i'allah aku akan pindah umah mungkin dalam akhir bulan nie gak..MUNGKIN...keadaan umah pun masih normal lagi.kotak dah start amik ckit2 dari kedai ARMART.ntah bila aku nak pack barang pun tak taulah..kami dah dapat umah sewa di taman yang sama tapi kali nie mengadap kelapa sawit..umah sama jenis mcam skang..keadaan semua sama bezanya bukan corner lot jer..tak kisahlah, janji ada tempat berteduh..kalau nak ikutkan, tuan umah bagi tempoh sampai ujung bulan 9, cumanya bulan 9 tu kan dah tentu2 bulan posa kan, sapalah yang nak mengangkut barang2 time2 posa tuh? ditambah lagi dengan keadaan aku yang berbadan dua nie..huhuhu..bulan 8 tu pulak mcam2 hal..dengan parents aku nak g umrah, lina nye majlis kawin lagi..tapi that time ada cuti sekolah lah (ingatkan cuti 2 minggu rupanya 1 minggu jekk..hrmm)..apapun aku kena bekerja kuat lah dalam beberapa minggu nie..banyak nak kena settle..kalau pk memang tak larat..tapi minda kena positif..nasib umahnye dekat, bayangkan lah kalau jauh..lagi jenuhhh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...