Thursday, July 10, 2008

Cuti Umum Hari Hol

Semalam 9/7/08 merupakan Cuti Umum Hari Hol di Johor..Rasa best sangat..rasa puas sangat..mcam lah banyak sangat buat kerja..kebetulan mentua aku ajak makan tengahari kat umah pasal diaorang ada buat makan2..almaklumlah bulan 7 nie memang banyak birthday di kalangan ipar duaiku..After kemas2 umah dan melipat baju, kitaorang pun balik ke bandar..but before that kitaorang singgah kat bp mall jap pasal sharul kata nak beli hadiah untuk mak..sebenarnya pening gak tak tau nak bagi hadiah apa..tapi disebabkan ada sale, so kitaorang belikan mak beg je..bolehlah mak bawak g jejalan..hehe.pastu baru balik umah..kat umah ada banyak makanan..diaorang buat nasi lemak tapi ada banyak lauk..puas aku makan sampai kekenyangan..hihihi..alhamdulillah..pas makan biasalah sesi membuka hadiah..aku cuma beli hadiah untuk mak je..tapi aku terlupa hadiah untuk kak ogy..sharul pun leh terlupa..so maybe this week aku nak beli hadiah untuk dia, cari yang simple je pasal masa bday aku aritu dia dah bagi aku set cawan yang comel..apapun untuk semua yang berkaitan - "SELAMAT HARI LAHIR DAN MOGA DIPANJANGKAN UMUR & DIMURAHKAN REZEKI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...