Thursday, October 30, 2008

Last raya..

Malam tadi balik bandar jap pasal mak n abah aku nak beraya umah mentuaku di hari raya yang terakhir..ok..semalam 29/10/2008 merupakan syawal yang terakhir..hari nie 30/10/2008 sudah 1 Zulkaedah..aku paham mak abah tak sempat nak beraya maklumlah bz balik muar tdo umah atuk semua kan..so kesempatan yang ada semalam dimanfaatkan sebaiknya..hehehe..zarif pun apalagi mengada2lah..lama tak jumpa abah n mak..abah pulak dah advice aku supaya awal november nie stat tdo umah mak coz nye dia risau yang aku akan due at any time..dia kata kalau kat pt raja jauh sangat nak ke hospital..tu lum masuk lagi kalau sakit tengah malam plus nak uruskan zarif lagi..ermm tul gak tuh..so i try to discuss with hubby..so far dia ok and ikut jer..lagipun takder hal sangat..setakat nie aku ok jer..cuma adalah rasa penat2 sikit..maklumlah dalam 2-3 minggu nie, asik g open house jer..and aku pk abis raya nie aku pun ok sikitlah, dapat berehat..:) sharul dah cakap kalau boleh biarlah aku due november, aku pun haraplah lewat sikit..ehehehe..bukan apa nak settlekan dulu kerja2 opis aku..sharul pun bz ngan paper2 exam..so ibu harap bby dalam perut dapat sabar dulu k...hehehe..
p/s-aku suka sangat kacau dan dengki zarif lately nie..pastu asik nak gaduh ngan dia jer..kalau dia marah2, aku selalu cakap taknak peluk dia, nak peluk bby jer..suka nengok dia marah..psiko tak aku?heheh..tapi ibu sayang zarif lah...sebenarnya zarif la rezeki aku dpat kerja kat uthm..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...