Monday, October 20, 2008

Raya Bahagian i..







 
Nie antara gambar2 masa raya pertama..alhamdulillah dapat beraya ngan meriah kali nie terutama di samping keluarga tercinta..mai takder masa first raya pasal tahun nie giliran dia beraya ngan mentua kat Negeri Sembilan..Mujurlah aku nie duduk setaman je ngan mentua..jadi nak beraya kat mana dulu tak jadi hal..malam raya tdo umah mentua, pagi2 balik umah mak makan dulu, pas sembahyang raya, mintak2 maaf dan bergambar2 baru g semula umah mentua untuk makan2..pas dah makan2 baru balik kampung abah kat kesang..best...kalau sebelah mentua sedara2 banyak kat kl..sebab tu every year kitaorang kena g kl..tu dah jadi mcam rutin..apapun aku lebih rela umah mak dan mentua dekat2 jer..tak yah jauh2..aku teringat first time aku beraya kat umah mentua and masa tu family aku semua balik kesang..aduh..bila dengar takbir aku punyelah sedih menangis mcam apa pulak..so aku lebih rela berdekatan dari berjauhan..lagipun aku takyah gaduh2 ngan suami..nak balik memana pun takder hal..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...