Monday, October 20, 2008

Raya Bahagian ii-Kuala Lumpur

Mak abah mentuaku potong kek anniversary

Aku dan biras2ku..

Anak2 mak dan abah

Menantu2 mak dan abah

Cucu2 lelaki

Cucu2 perempuan

Tahun nie abang suhaimi tak dapat balik kampung beraya, jadi kami semua berkumpul di rumah abang suhaimi untuk celebrate 50th wedding anniversary mak dan abah..so rutin seperti biasa kami semua ke Kuala Lumpur untuk beraya..actually aku taknak g kl dalam keadaan sarat mcmni..tapi untuk suami dan juga sebb nak celebrate anniversary abah dan mak, maka aku pun g lah gak..so far ok..bila dah jadik rutin, yang tak ok pun jadik ok jer..hehe..tapi aku suka gak lah pasal dapat jumpa biras2 aku tu..biasalah kalau dah jumpa..perempuan kan..suami aku dah paham sangat dahh..hehehe..zarif pulak kalau dah jumpa sepupu2 dia memang hilang akal..main tak ingat dunia..tapi tak kisahlah..bukan selalu jumpa pun...yang penting majlis berjalan lancar..dan paling penting bila misi hari raya nak berjumpa sanak saudara tercapai walaupun mak mentua aku masih lagi tak puas beraya di KL..nak buat camana kan..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...