Monday, October 20, 2008

Open house sana sini..

Dalam keadaan aku yang sarat begini (35 minggu) hari ini, aku masih lagi mampu membuat kerja2, alhamdulillah..and masih lagi mampu untuk pergi ke rumah2 terbuka..makan dan makan saja..mulanya aku pun pk nak buat open house gak ujung minggu nie tapi bila berbincang2 semula ngan suami dan mak aku, nampaknya hasrat tu tak kesampaian bila memikirkan tahap kesihatan aku..kebetulan Pusat Kesihatan tempat aku kerja nie nak buat open house gak, so sapa2 yang tak bukak umah tu akan contribute duit sikitlah untuk majlis tu nanti..kira oklah kan..aku kalau boleh nak masak sendiri tapi kena nengoklah diri sendiri kan..eheheh.untuk minggu nie saja ada banyak rumah dan mjlis yang perlu aku hadiri..so apa lagi makan2 lah yea...tapi kena control diri....

2 comments:

  1. uda,

    jaga diri dah 35 minggu ni.jangan buat keje berat2.xyah la nk beropen2 house tuh.kang terberanak, mcmna?hehe

    da scan ke lom?

    ReplyDelete
  2. kak suria-kita dah scan tapi kata doc tak clear sangat, tapi tak kisahlah,janji bby kita sihat dan aktif.i'allah.biarlah surprise..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...