Thursday, October 30, 2008

Perut pedih..

Hari nie ari khamis, mcam biasa setiap hari khamis kat tempat aku ada meeting pagi dan majlis membudayakan Al-Quran..after that kitaorang akan makan2..arini aku macam ada instinct diaorang beli nasi lemak yang aku suka sangat makan kat Pt. Jelutong (satu nama kg kat Parit Raja..)and its true, memang makan nasi lemak..aku suka giler..plus ada ayam goreng..heheh..tapinya yang tak best, baru sekali suap, sambalnya pedas yang amattt...adus..aku tak makan banyak sambalnya..tapi pedihnya sampai skang nie...(time aku tulis nie kul 4:03ptg)..tadi tengahari aku dah cover makan pisanglah, minum soyrich la..still pedih lagi..tapi biasanya akan hilang...takper..tunggu jerlah...hopefully akan ok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...