Tuesday, April 21, 2009

AF versus OIAM

Ok..aku memang mengikuti 2 rancangan nie..peserta favourite?hihih..kalau dalam AF tu semuanya biasa2 jer tapi aku minat ngan HAFIZ..cute..ekeke..dan suara sedap..plus lagi nampak mcam lembut tapi dia leh buat lagu rock dengan bestnyerr...tapi tulah minat jer..undi masih lum lagi..:) OIAM..hahah..nie wajib nengok..dan memang tak sangka aku leh minat ngan TOMOK @ INDRAWAN..dulu memang tak minat..tapi bila nengok dia buat persembahan setiap minggu, aku yang mcam crazy kat umah..dan abang lak sangat benci & muak nengok perangai aku..:) tapi aku still lum undi lagi..:) aku harap sangat dia dapat masuk final dan berjaya...dan aku still berharap dia dapat wat psembahan yang lebih baik...CUMA aku frust sikit bila AMYLEA terkeluar..padahal dia bagus plus kreatif sangat...aku suka bila dia nyanyi lagu I'M YOURS...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...