Monday, April 13, 2009

Hari yang sangat bosan..

Bosannya arini..hari Isnin lagi tuh..ditambah bos takder lg..ermm..tak taulah..cuba mempositifkan diri..rileks..rileks..ok..malam tadi berlangsung lah anugerah bintang popular..sebelum nengok aku mcam excited giler..bila dah nengok aku rasa boring lak..pertengahan rancangan aku leh tertido..aku rasa mcam biasa2 jer..ditambah lagi dengan pemenang2nya semua yang boleh diduga dari awal lagi..rasa mcam tak best..aku rasa persembahan yang best pun semalam psembhan orang2 lama ngan kristal tu ngan faizal tahir jer kot..yang lain2 semua bosan..plus ngan penyampai2 awardnyer yang cakap bukan2..boring...boring..time dato ct wat psembahan aku lak leh ttdo..plus ngan mc nyer aku rasa tak kick sangat ler...sometimes aku rasa untuk anugerah2 cam nie, ogy tu sangat diperlukan untuk menaikkan semangat semua orang..hahaha..ok, satu lagi..bila nabil menang..ok, aku suka..tapi dia telah memeluk irma secara tak sengaja (mungkin kot, aku rasa..) pasalnya bila orang dah terlalu excited menang, dia dah rasa gelabah..bila gelabah plus nervous plus mcam2 perasaan jadi dia dah tak tentu arah..hehehe..tapi mungkin gak dia sengaja peluk (sapa tau kan, mungkin dia kata, kalau aku menang bintang popular, aku peluk irma..hihi..)apapun, aku ralat sikitlah, yelah, kita nie orang melayu, bab2 peluk2 nie sangat sensitif di kalangan orang2 kita...tambah2 lagi secara langsung pulak tu..scene peluk tu cuma sekejap jer, tapi tu lah yang boleh dijadikan modal untuk gossip yang tak sudah2...ok, ngantuk dah ilang, sambung wat kerja...

6 comments:

  1. tulisan ko kecik sgt..aku nk bace kene kecikkan mata gak

    ReplyDelete
  2. tule..tak sukalah bila bab peluk2 . sbb bila putus kang, kata x serasilah ..itulah ...inilah ..

    kristal best..faizal tahir best ... ct pun best! (trpegun nengok cara dia menari)

    Sesiapa pun yang menang, k.linda tak kisah sbb tak pernah antor undian pun !! hehhehe

    ReplyDelete
  3. yg penting kumpulan HUJAN ader.

    p/s: aku xtengok pon ABP.huhuhu

    ReplyDelete
  4. wan: aku dah besarkan tulisan, so tak payah kecikkan mata k...

    kak linda: tulah pasal kak linda kan..karang kalau putus susah lak..heheh..samalah,kita cuma layankan ajer, tak penah mengundi pun..

    yana: yea, HUJAN ada, tapi aku lebih suka MUH..

    ReplyDelete
  5. yer. mmg buhsan smlm nyerh award.
    mc sangap. merapik.
    aku pon tgok jap jerh tp aku tgokla nabil tuh menang. n cm biar btollll.
    peluk irmaaa? plok irma dlm keter la nti balek umh. adoiyai.

    ReplyDelete
  6. bila nabil peluk irma tu, kita terkedu jap!irma pun muka da xtau nak letak katne..esoknya kita dgr hotfm ada pendengar kutuk2..ala biasa la kang da putus mula la mcm2 komplen..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...