Thursday, April 09, 2009

Lamanya tak update..

Lamanya tak update blog nie..rasa rindu pulak..sejak pindah ke fakulti nie, terasa bz lak,..baca blog orang tapi nak update blog sendiri terasa malas..niepun kira aku nak warming up dulu..cerita memang banyak citer..especially bab anak-anak aku yang baru baik sakit..zara baru jer baik demam campak..zarif pulak gusi bengkak dan sekarang nie batuk2 pulak..ditambah lagi, zarif nie kalau sakit dia tdo memang meracau, mimpi yang bukan2 plus mengigau lagi..memula aku n suami aku marah2 la dia, yer la bising2 jer..lelama dah tak heran dah..biarkan jer..pasal dia jadi mcam tu bila dia sakit jer..bila dia sihat, tdo lena jer..aku terfikir gak, zarif nie ikut sapa mcam nie, pasal sharul or aku tak lak mcam tu...and then aku tau siapa....heheheh..mcam abah...abah memang cam tu lah, yang aku taulah, tapi time dia sakit je..tapi tak lah teruk mcam zarif..apapun, bila time anak2 sakit nie sikit sebanyak menguji tahap kesabaran dan keimanan aku n sharul sebagai ibu bapa...yang pasti aku cuma nak buat yang terbaik untuk mereka...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...