Monday, May 18, 2009

Final AF 7

Aku tak tau nak cakap mcamana..Aku mengikuti AF since AF2..so sejak dari itu aku rasa setiap kali final concert tak penah ketinggalan..biasa kalau final tu mestilah mcam gempak kan..so aku rasa final AF7 pun mesti best..aku pun dah siap sedia depan tv..tanyalah adik aku si rai..tapi bila si hafiz nyanyi jer..aku rasa mcam dah boring..bukan tak suka si hafiz tapi tak minat anuar zain..(jgn marah fans anuar zain..) aku rasa semua lagu2 mcam haper jerhhh..bosan..and at last aku leh tdo ok..boring giler..Konsert ke-9 lagi best..sian budak2 AF tuh..huhuhu..bila dah terlalu banyak sangat program realiti nyanyi nie dah bosan lak..tak tau apa lagi yang diaorang nak cari..suara pun biasa2 je semua..buatlah program realiti berteraskan ilmu sket..jadi orang2 yang berilmu....
-sian aku nengok budak ppuan yang dah terkeluar masa prelude tu nyanyi..faezah namanya kalau tak silap..dah lah bertudung..suara tak sampai..tapi mcam syok sendiri...sian....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...