Monday, May 04, 2009

Melaka Part i







Bestnya cuti baru nie..kalau boleh nak cuti lagi..so hari Jumaat petang kami bertolak ke Puteri Resort Air Keroh..sbb tak penah g Puteri Resort, aku mcam sangsi sikit cuma berpandukan info dari internet jer..but alhamdulillah bila sampai aku rasa ok lah..taklah teruk sangat mcam komen yang aku baca dalam tripadvisor tuh..ok dan bestlah..so kitaorang tdo kat Puteri Resort tu satu malam jer pasal esoknya dah start majlis kawin Nazri (di sebelah pihak perempuan..)..kami tak g majlis di pihak perempuan pasalnya zarif nak mandi kolam..plus ada budak kecik kan..so susah sikit (haha, alasan biasa bagi mak budak..), sebenarnya ptg sabtu tu aku memang dah ada plan nak g umah kawan baik aku time belajar sesama kat Uitm Shah Alam..dia baru bersalin dan berpantang kat umah mentua dia..happynya aku dapat jumpa dia..last jumpa time abis belajar lah..tapi aku tak amik gambar...maklumlah gambar orang tengah berpantang kan...balik dari umah dia, mak call suh datang umah makcik noli...ok..pasal dah tak tau mana nak g lagi, maka bergeraklah kami ke sana..nanti sambung part ii lak yer..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...