Monday, May 04, 2009

Melaka Part ii

lepas balik dari makan kat Tomyam Klasik

Bilik kami di Villa


Ada 2 bilik air dalam 1 bilik

Masa kat Restoran Tomyam Klasik

Petang sabtu masa sampai umah makcik noli dah takder apa2 dan takder sesapa..saja rehat2 sementara tunggu masa check in di villa yang pakcik azman tempahkan..sebenarnya masa mak kata pakcik azman dah book kan villa, aku langsung takleh imagine mcamana rupa bentuk villa nie, aku bayangkan mesti villa nie buruk ker (teruknya aku kan..) sharul lagi best, dia dah bayangkan kat villa tu pakai selimut kotak2..(semua pun fikir negatif jer..tak baik kannn) tapi bila makcik noli ceritakan kat aku keadaan villa tu, aku dah bayangkan lain..mcam best jerr (padahal lum nengok lagi...) sekali bila dah sampai...takleh nak kata apa...sangat mengagumkan..ermm..tulah, lain kali jangan pk bukan2..thanks to makcik noli dan pakcik azman ..dan malam sabtu tu, pakcik azman dan makcik noli telah belanja semua orang (sedara mara yang terlibat) makan2 di Restoran Tomyam Klasik..thanks again..mudah2an murah rezeki mereka sekeluarga..ok..kita sambung lagi di part iii..



2 comments:

  1. nape muka zara ada mcm muka nasya gak bab tercopong2 tu haha putih mcm jepunn dgn rambut mcmtu.nasya xleh tgk la zara ke zarif ke dia dok melepak dpn pc aku ni mcm xyah main dah.pastu malu2 xtentu araahh

    ReplyDelete
  2. mai- la ye ker? hehehe...aah g melaka nie suma kata zara mcam muka jepun pastuh semua tanya zara nie ikut muka sapa..pastu kawan siap cakap lagi aku tertukar anak kat hosp...hihihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...