Tuesday, May 19, 2009

Giler boring...

Kenapa? ntahlah ek..sometimes kan aku rasa bila dapat bos yang baik sangat pun kurang best gak..pasal tak mencabar..agaknya orang mcam aku nie kena dapat bos yang mcam x bos aku dulu tu kot..naper ye? pasal dia mcam leh paham aku..dan pasal karekter dia yang mcam susah nak baca tapi aku suka..pasal aku leh baca body language dia..pasal dia ada mcam2 citer..pasal dia keras kepala..aku suka cakap belakang..tapi aku ngam ngan dia...pasal dia ada banyak idea gak dan pasal dia agak bijak gak..pasal dia suka nasihatkan aku...kat tpt skang takder mcam tu..walaupun x bos aku ada macm2 citer tapi aku suka lah gak..pasal ada gossip2..haha..kalau aku sakit dulu, dia sangat prihatin..tapi skang...siapa nak amik berat pasal aku kat tpt kijer? sendiri lah eh..pasal nie dikelilingi oleh orang2 akademik yang terlalu banyak kerja dan takder masa nak tau pasal diri aku..ermmm...i miss my old place...miss..miss...walaupun banyak kerja tapi mencabar diri aku..buhsannnnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...