Thursday, December 17, 2009

Budak zaman ini

 
 
 

Maaflah yer, asik kuar gambar2 zara je..bukan menganaktirikan anak yang 1 lagi. Tapi yang satu lagi sejak menjak dah besar nie susah tul nak bergambar plus takder aksi2 menarik yang boleh disiarkan melainkan terbaring dok mengadap kartun tak sudah2..so kena tunggu apa lah aksi2 yang menarik dan lain mcam sikit baru leh kuar kat blog..hehehe..
So, nak cakaplah kan, untung tul budak2 zaman sekarang..kecik2 molek dah tau banyak benda..termasuklah zara nie..yelah zaman2 aku dulu manalah ada hp..sampailah aku belajar kat uitm dulu zaman bercinta2 monyet pun pakai lagik public phone ngan kad telekom, takpun kumpul lah syiling bagai nak rak..sampai sekarang aku ingat model nokia 1st dulu nokia 3210..kalau tak silap lah..sekarang nie mcam2 dah ada..zarif pun dah tau dah apa nak tekan2 kat hp tu..lagiklah kalau game..dah nyorokkan kat folder lain dalam phone pun leh carik lagik..nak main psp ke ps pun tau..aku? harammm..nak start kan ps pun tak reti..hahaha...mintak maaflah yer..sikit hari lagi zara pun sama je mcam abang dia..gambar2 kat atas nie diambil semalam..actually aku on mp3 kat hp tu, tapi dia ingat orang phone, tu yang hp tu lekat kat telinga je..konon2 dia cakap ngan sapa ntah..padahal dah bertukar mcam2 lagu dah..:)


3 comments:

  1. apesal zara afina demam lagi neh??????????

    ReplyDelete
  2. eh tadi tuh aku terpakai account mak..hahahaha

    ReplyDelete
  3. ala, zara nie ngada2 jer..terdemam sikit..tapi dah ok nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...