Thursday, December 10, 2009

Macam tak percaya je abang buat..

Sebenarnya aku nak citer sikit pasal semalam lah..kan sekarang nie cuti sekolah kan..actually kalau cuti sekolah nie, mmglah aku mengada2, tetiba cam malas giler nak drive dan rasa bestnya bila dihantar dan diambil..;) abang pun tinggal lagi sehari je nak jaga SPM-tu pun 16hb nanti..
So nye..semalam before aku g kerja..tgh bersiap2 sambil bersolek2 tu, aku ternampak lah kat bilik aku tu bawah meja tv, berselerak lah segala mcam wayar, ada wayar lampu tdo la, wayar tv, ngan charger hp ngan segala aksesories mainan ps 2..semuanya menyakitkan mata aku..plus ngan berhabuk lagi tuh..tapi nak cakap kat abang, takut cam menyusahkan..so cakap dalam hati jelah..'kalaulah abang boleh kemaskan semua niee..' On the way g kerja tu lak, tetiba aku terfikir gak- kalau la abang baik hati nak recycle semua paper2 lama tu kan bestnyaa..tapi semua dalam hati jer..hehehe..
Balik kerja tgh abang bagitau yang dia dah jual semua paper2 lama termasuklah kertas2 lukisan dia yang tak pakai..wah!!mcam tak caya jer..:) terasa cam abang dengar segala apa yang aku cakap dalam hati..hihihi..best giler..
Balik kerja ptgnya, masuk bilik aku terasa cam lapang semacam, tetiba nampak segala apa yang aku bebel2 dalam hati pasal wayar2 tu semua dah bersih..wah!! double happy aku semalam..:)
At least..abang dah mengurangkan kerja2 aku...yeay!! cuma aku lagi yang terbeban bila nengok segala kain2 yang tak berlipat..masalah yang takkan selesai sampai bebila..sememangnya aku jelah the only person yang perlu melipat kain2 tuh...huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...