Thursday, December 10, 2009

Melayu ke Inggeris?

Sebenarnya aku nie tak kisah pun nak nengok citer melayu ke inggeris..aku belasah je apa2 citer ..tapi kalau di kalangan adik2 aku, mesti diaorang kata aku mmg follow citer melayu je..whatever..aku tak kisah pun..hakikatnya aku follow apa saja citer..abang lagi lerr..dia bukan minat nengok citer melayu..dia lagi ler kaki citer inggeris..huhu..aku je mcam kampung sikit..ok ler kan..
contoh mcam sekarang nie, aku dah cop tv ngan zarif-asal 6.30 je aku nak nengok citer 'Cinta Balqis..' cite tu mcam best, tapi kalau heroin tu tukar ngan orang lain mungkin aku leh feel kot..hahahaha..pastu malam tv9 lak nengok citer Cucu Betong, sebelum tu nengok citer Nenek Kebaya,:)..tu aku ler..tapi aku confirm adik2 aku mesti tak nengok citer2 yang aku nengok kan...
Tapi kan aku layan gak chanel History, chanel 701..movie pun layan gak..so sebenarnya tak kisahlah citer inggeris ke melayu ke kan..aku rasa adil..aku nengok citer melayu, hubby citer inggeris..so kita saling sokong menyokong...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...