Thursday, November 26, 2009

Buku baru..

Hari tu masa jalan2 kat popular book store, nak belikan story books untuk zarif n zara, aku terpandanglah satu buku nie..tajuknya -Why Men want sex and Women need love hasil nukilan dari penulis ini-sila ke link ini yea www.peaseinternational.com

Actually aku nie susah giler nak beli buku english..heheh..sila jangan salah paham.bukan tak paham baca english..aku suka english tapi malas je jawapannya..dan adik2 aku pun sangat tau aku suka baca magazine..any kind of magazine..cuma kalau magazine hiburan tu lagi cepat kot..sebabnya aku tak suka tension2, jadi aku suka release2kan otak..oklah berbalik pada buku itu, tak tau naper aku tertarik nak beli n baca..opss.pun jangan salah paham..bukan sebb tajuk semata2..tapi banyak yang menarik..:)
Aku baru baca sikit, tapi aku sukalah..:) pasal aku mmg suka mengkaji tentang hidup berpasangan nie..suka kaji dalam diam lah..walaupun dah kawin, konon2 mcam dah kenal lama, tapi hakikatnya ada jugak bahagian2 yang still aku sebagai isteri belum betul2 paham..so lumrah hidup berpasangan mmg ada pro dan kontra..

Hakikatnya hidup berpasangan nie mmg banyak cabarannya..dan aku paling percaya sikap sabar dalam mengharungi segala2nya, selain sabar kena positif dan percaya antara satu sama lain..juga terima kelemahan dan kelebihan seadanya...:)


Buku nie sesuai untuk semua golongan baik yang dah kawin mahupun belum kawin..so sapa minat beli lah ye..:)

 

3 comments:

  1. tajuk mcm bes.. :) (jgn disalah tafsirkan ek ) hahahaha

    ReplyDelete
  2. betul tu tajuk mmg best..nak tau gak apsal lelaki ni mmg x lekang dari seks..kalo bole hari2 dia nak!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...