Thursday, November 26, 2009

Takder hutang lagi ye mak...

Kenapa tajuk di atas seperti itu yer? heheh..akhirnya selamat sudah zara disunatkan semalam di klinik..after a year...huhuhu..jangan salah paham..bukan tak nak buat dari kecik..masa dia 3 bulan dah penah bawak tapi dr taknak terima pasal dia kecik lagi..
Maka, aku nie pun asik tertunda2 lah..tak sempatlah, tambah lagi dengan zara sakit ngan mcam2 lagi alasan dari aku seorang ibu..plus dah tak tahan sangat dah dengar mak asik bising2 jer...bila nak sunatkan zara tu? last wk, mak boleh panggil zarif, bagi kat zarif keratan akhbar pasal sunatkan budak perempuan...huhu..zarif bagi aku.'nah ibu, tok zu suh baca..'hehehe..sampai cam tu sekali mak nak menyampaikan mesejnya supaya aku tak lupa tanggungjawab...

So finally...yesterday, aku amik cuti dan kebetulan lak abang tak jaga SPM semalam..petangnya bawaklah zara g klinik..nasib takder orang..dan prosesnya berlangsung dengan cepat dan jayanya..hehehe..logiklah zara nangis kan..tapi jap jerr...Kalau aku tau sekejap je, sumpah aku dah antar lama dah..tapi aku nie penakut sikit..tak taulah apa yang aku takutkan..lepas abis semua sesi tu, bawaklah zarif n zara g jejalan sambil minum2..kira macam upah lah kott..hehehe..


So mak, kak uda takder hutang lagi k...:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...