Thursday, November 26, 2009

Salam Aidiladha..



Selamat Hari Raya Aidiladha @ selamat hari raya korban pada semua umat Islam di seluruh dunia..Alhamdulillah..semoga raya ini disambut dalam kadar yang sederhana..
Tiba-tiba membayangkan seronoknya kalau ada kat tanah suci mengerjakan haji..i'allah harap2 rezeki tu ada hendaknya..paling tidak pun dapat buat umrah dulu..i'allah, mudah-mudahan..;)

Raya kali nie sama je mcam raya2 aku sebelum nie, balik umah kedua belah pihak..walaupun dekat tapi rasa meriah..pasal semua balik..aku pun dah excited kemas2 baju semua nak jumpa adik beradik..hakikatnya pada hari ini dan di waktu ini, aku sedang bekerja di ofis yang dah ala-ala sepi semacam je..maklumlah ramai dah cuti dah..tapi aku tak cuti memandangkan kedua2 bos aku takder, aku PA yang konon2 baik nie, kerja lah kan..melampau lah kalau bos2 cuti ngan PA nya pun nak cuti kan..agak2 lah..settlekan kerja sikit2 barulah senang hati nak cuti..

Pesanan pada semua dalam bersuka-suka jangan lupa pada yang susah ok..berhati2 di jalan raya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...