Tuesday, November 24, 2009

Yeayy..dah cuti sekolah!!

Aku suka dah cuti sekolah..walaupun aku bukan cikgu..juga bukan seorang pelajar..cuma suamiku saja seorang cikgu..huhuhu..TAPI abang kena jaga SPM, tapi tak lama 6 hari je..oklah..

Maka, bila dah start cuti sekolah nie, peninglah kepala mak2 bapak semua nak fikir apa nak buat cuti sekolah nie, nak pergi mana dan mcam2 lagi lah..plus dah start pk keperluan2 yang nak dibeli untuk naik sekolah nanti..

So as parents, aku pun dah start pk..nak g mana...mcam2 plan dah ada..tapi rasanya nak g dekat2 je kot...conclusion paling dekat melaka jer kott..mesti orang fikir bosannya asik g melaka jer..tapi aku rasa ok je..pasal semua ada..jimat kos..bajet rendah..hahahah..
ingat nak g genting, tapi musim2 hujan nie rasa mcam tak best lah pulak kan..pastu pun mcam ingat nak g pd..tapi mcam bosan lah pulak..

Naper nak g melaka - pasal ingat nak g zoo..:) zara kan mula membesar..so nak nengok reaction dia bila nengok binatang2 semua..plus zarif yang dah mula kepoh2 nie..dulu time bawak zarif dia takleh cakap..kecik lagi time tuh..so bila bawak zarif n zara nie nak nengok reaksi diaorang..mesti seronok kan..hehehe..pastu nak bawak diaorang g swimming..so ingat nak g memana hotel lah..nie semua perancangan je..belum teliti lagi..lagi satu aku pun takleh nak g jejauh memandangkan aku punyer cuti dah tinggal sehari sajaaaa...huaaaa...cepatlah tahun depannn!

Lagipun aku ingat nak jimat2 nie, pasal zarif pun dah mula nak pra sekolah tahun depan, jadi aku dah start kena pikir keperluan2 untuk zarif pulak..dah start nak kena byr yuran, beli baju, beli kasut, beli...beli...dan beli........:)

2 comments:

  1. oh kita pun berangan nk pegi ke melaka..hahahahah..
    tul tu jimat n jimat...
    musim2 cuti sekolah lagi2 musim ujan nie better cari tmpt yg semua ada..so the choice is melaka hehehe...

    semua ada kan..kan..hehehe

    ReplyDelete
  2. yea betul tu kak dayah..lagi senang kan, tak yah nak susah2..nak shoping ke, mandi ke, semua lah ada...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...